wtorek, 26 maja 2015

Bo na MOLO pięknie jest :)

Ostatnio mój narzeczony zrobił mi miłą niespodziankę na poprawę mojego złego humoru i zabrał mnie na wycieczkę, jechaliśmy przez same wioski... zastanawiałam się gdzie jedziemy.. a tu nagle wow w środku małego miasteczka jakim jest małopolski Osiek - piękna restauracja o nazwie MOLO.

Jest to zaczątek sporego Ośrodka Rekreacyjno-Wypoczynkowego, którego zakończenie budowy przewidywane jest na koniec 2015 roku. Zapowiada się genialnie.

Menu restauracji jest dopasowane do każdego klienta, znajdują się w nim potrawy z najdalszych zakątków świata, nie wierzę, że ktoś nie byłby w stanie wybrać czegoś dla siebie.
Wszystko wygląda apetycznie.

Ja standardowo jak w każdej restauracji wybrałam 
Łososia grillowanego podanego tym razem na czarnym makaronie tagliatelle z sosem śmietanowo-winnym z krewetkami.

Coś pysznego !

Kto będzie miał możliwość odwiedzenia tego uroczego miejsca niech skorzysta !

więcej informacji dotyczących MOLO: www.restauracja-molo.pl







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Zaobserwuj mojego bloga jeśli Ci się spodoba, zainspiruje, jeśli jeszcze z chęcią tu wrócisz