niedziela, 14 lutego 2016

MyGiftDna - Walentynkowy pomysł na prezent

Długo nie mogłam znaleźć oryginalnego pomysłu na prezent walentynkowy dla swojego ukochanego..

Chyba każdy wie, że faceci to urodzeni gadżeciarze mój niczym nie odbiega od tego modelu więc wiedziałam że musi to być coś na prawdę oryginalnego, coś co od razu wpadnie mu w oko i sam na pewno by wybrał taki gift.

Przeglądając internet trafiłam na mnóstwo stron z prezentami, na allegro: koszulki, koszulki w serduszka i z napisami, zestawy kosmetyków NUDA...

Zupełnie przypadkiem natknęłam się na stronę MyGiftDna - i się zaczęło...
co wybrać, ile sztuk, najchętniej zamówiłabym wszystko, już dawno nie było mi tak ciężko wybrać prezentu spośród tylu rewelacyjnych gadżetów. Zresztą sami sobie sprawdźcie a jestem pewna, że na pewno jakiś prezent trafi w Wasz gust. 

Ja niestety nie mogłam zdecydować się na jeden i wybrałam dwa, które uważam za bardzo przydatne każdemu facetowi, nie tylko jako prezent Walentynkowy, ale także na urodziny imieniny, dzień chłopaka lub po prostu bez okazji. 

Wysyłka błyskawiczna - zamówienie dostałam w ciągu 24 godzin :)

Wybrałam:

  • Zestaw do wina - zapakowany w piękną szkatułkę, stwierdziłam, że data walentynek była by trochę oklepana więc zamówiłam szkatułkę z naszymi imionami i datą naszego ślubu. W zestawie znajduje się korkociąg, 2 zatyczki w której jedna ma funkcję nalewaka oraz obrączki na szyjkę butelki - zabezpiecza przed kapaniem. Idealny zestaw na romantyczny wieczór we dwoje. 
ZESTAW DO WINA









  • Zestaw z portfelem - w pięknym pudełeczku znajduje się 3 częściowy zestaw, który składa się z portfela - z wygrawerowaną literą imienia, długopis - z imieniem oraz brelok do kluczy - również z imieniem ukochanej osoby. Zestaw pięknie wykonany, jest to na prawdę gustowny i oryginalny prezent, którym na pewno każdy obdarowany będzie zachwycony.













    • 23 komentarze:

      1. Bardzo ciekawe,a przy tym personalne prezenty. Ja bym była zachwycona ;)

        OdpowiedzUsuń
      2. Ja jeszcze nie mam pomysłu na swój prezent :)
        Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

        OdpowiedzUsuń
      3. Bardzo fajne prezenty i plus link do naprawdę ciekawego sklepu:)

        OdpowiedzUsuń
      4. ja zawsze mam problem żeby kupić coś mojemu mężczyźnie :(

        cvssai.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Polecam tą stronkę, na pewno znajdziesz coś odpowiedniego, ja już zastanawiam się czy nie kupić czegoś dla siebie;)

          Usuń
      5. Ciekawy post ;)
        Ja tam nie muszę na dzień dzisiejszy szukać prezentu dla ukochanego bo go nie mam, aczkolwiek post bardzo przyjemny ;)
        Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;)
        Jeśli ci się spodoba-zaobserwuj będzie mi bardzo miło jak wyrazisz swoją opinie ;)

        OdpowiedzUsuń
      6. Świetne pomysły! xx

        www.fashion-utopia.pl

        OdpowiedzUsuń
      7. ja nie mogłam się zdecydować co wybrać :p a przesyłki tak błyskawicznej to jeszcze nie miałam!
        Sandicious
        Sandicious

        OdpowiedzUsuń
      8. Swietny portfel :D ogolnie fajne rzeczy dla faceta :D
        grlfashion.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      9. Ciekawe te pomysły :)
        aleksaandrinee.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      10. Piękne zestawy! Widziałam podobny do wina kiedyś w home&you w zawrotnej cenie 35zł, bo była przecena. Teraz żałuję, że nie kupiłam.

        OdpowiedzUsuń
      11. Super pomysły :) .
        Obserwujemy ? :) .
        http://bedifferent-ania.blogspot.com/

        OdpowiedzUsuń
      12. Ja dodam jeszcze szwajcarski scyzoryk-oni nigdy nie przestaną się bawić nożykami ;-).

        OdpowiedzUsuń
      13. Naprawdę świetny pomysł!! ♥

        OdpowiedzUsuń
      14. piękny zestaw do wina , bardzo fajne i oryginalne pomysły <3

        OdpowiedzUsuń
      15. Piękne rzeczy :) Bardzo lubię ten sklep :)

        OdpowiedzUsuń
      16. Oryginalny pomysł z tym zestawem do win. Prezentuje się świetnie

        OdpowiedzUsuń
      17. Super ! ;)

        ______________________
        PERSONAL STYLE BLOG
        http://evdaily.blogspot.com

        OdpowiedzUsuń
      18. jeśli lubicie wino to pierwszy pomysł jest naprawdę fajny ;)

        OdpowiedzUsuń
      19. Świetne pomysły,mój dostał skórzany portfel i grę :)

        OdpowiedzUsuń
      20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

        OdpowiedzUsuń

      Dziękuję za wszystkie komentarze!

      Zaobserwuj mojego bloga jeśli Ci się spodoba, zainspiruje, jeśli jeszcze z chęcią tu wrócisz