piątek, 12 lutego 2016

Koktajlowa przygoda = truskawki + maliny + mleko

Ciężko w zimie trafić na smaczne, słodkie truskawki - w szczególności, że właśnie widzę za oknem że tak szybko zima nas nie opuści.

Jeszcze trochę musimy poczekać na te najlepsze owoce - wyhodowane w swoim ogródku.

Udało mi się jednak znaleźć ostatnio w Lidlu dorodne truskawki i maliny :) trochę mnie szarpnęło po portfelu, ale czego nie się nie robi dla smaku pysznego koktajlu:)


Składniki
6 dużych truskawek
6 dużych malin
250 ml mleka lub wody - ja wybrałam mleko i dodałam ok 50 ml wody

Wszystko miksujemy i pijemy ! Smacznego:)







5 komentarzy:

  1. Sama mam ochote na koktajle ;) ale zawsze zapominam że mam kupić owoce :>
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam maliny<3 Ale czekam jeszcze na te nasze, krajowe;) Na razie miksuje banany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo to musi być pycha!!! :) Idę robić!! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och uwielbiam taki koktajl :) Tylko czekam, aż będzie wiosna i w sklepach będą świeże owoce!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Zaobserwuj mojego bloga jeśli Ci się spodoba, zainspiruje, jeśli jeszcze z chęcią tu wrócisz