wtorek, 2 czerwca 2015

Podstawowe zasady i hydrolat .

Zachwalała mi go koleżanka jak również http://www.alinarose.pl/ na swoim blogu, a ja postanowiłam przetestować hydrolat z kwiatu pomarańczy na sobie.

Zamówiłam kilka dni temu za niecałe 17 zł na allegro i jest już mój:)

Mój nabytek posiada właściwości przeciwzapalne i antybakteryjne. Działa kojąco, łagodzi podrażnienia, redukuje zaczerwienienia, wspomagając jednocześnie ukrwienie skóry. Ściąga rozszerzone pory, przez co reguluje wydzielanie sebum. Optymalnie nawilża, matuje i odświeża cerę. Hamuje także aktywność enzymów rozkładających kolagen i elastynę – białek odpowiedzialnych za jędrność i napięcie skóry.

Czy wszystko będzie tak pięknie wyglądać po dłuższym stosowaniu. 

Odpowiedź już niedługo:) ...

Dla Was 11 zdrowych nawyków :

 

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Zaobserwuj mojego bloga jeśli Ci się spodoba, zainspiruje, jeśli jeszcze z chęcią tu wrócisz