wtorek, 31 października 2017

Powrót z wielką zmianą?

Ja? Kucharka z dwiema lewymi rękami. Po 1,5 roku wracam z pełnym workiem pomysłów na samą siebie.. czy je zrealizuje jeszcze nie wiem, ale jak to mówią próba nie strzelba - zaryzykuje..

Muszę Wam powiedzieć, że jestem szczęśliwą mamą 1,5 rocznej Wiki. Nie jestem zwolenniczką publikowania miliona zdjęć swojego dziecka na blogach, ale może Wam kiedyś ją przedstawię. Jak na razie skupie się na swoich nowych pomysłach i realizacji swoich pomysłów.

Nienawidziłam, powtarzam nienawidziłam gotować, z dnia na dzień zmęczenie po nieprzespanych nocach dawało się we znaki. Jednak niedawno powiedziałam weź się w garść ! Zrób coś ze sobą. Spróbuj polubić to co od dawna było Twoją słabą stroną.

I dziś jako moje pierwsze popisowe danie, które wyszło idealnie przestawię Wam 

MAKARON ZE SZPINAKIEM I SUSZONYMI POMIDORAMI

SKŁADNIKI:

  • Makaron - ja wybrałam świderki pełne ziarno(całkowicie ograniczam w kuchni sól, dlatego gotowany bez soli)
  • Opakowanie świeżego szpinaku
  • Czosnek - ja użyłam 2 duże ząbki
  • Suszone pomidory (w słoiczku - kupuję lidlowskie)
  • Śmietana 18stka + Jogurt natualny
  • Pieprz



Szpinak wraz z czosnkiem podsmażyłam na patelni

Dodałam suszone pomidory i doprawiłam pieprzem, po chwili dodałam dużą łyżkę jogurtu natualnego


Gdy wszystko się podsmażało, ugotowałam makaron 


Do podsmażonych składników dodałam makaron oraz łyżkę śmietany i dobrze wymieszałam


Voilà !!!




Mam nadzieje, że mój słomiany zapał do wszystkiego nie skończy się na tym poście... trzymajcie kciuki a ja wracam do poszukiwania dalszych inspiracji i pomysłów.

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Zaobserwuj mojego bloga jeśli Ci się spodoba, zainspiruje, jeśli jeszcze z chęcią tu wrócisz