poniedziałek, 6 listopada 2017

Zawijaniec serowy w cieście francuskim

Brak pomysłu na kolacje? U mnie nigdy ! Jedyny posiłek który przygotowuje beż żadnego ale.
Tak więc zaserwuję dziś ...




ZAWIJANIEC SEROWY W CIEŚCIE FRANCUSKIM

SKŁADNIKI

  • 1 opakowanie ciasta francuskiego
  • Biały ser - ja używam z Hajnówki
  • Kilka plastrów szynki
  • Przyprawy według uznania ja użyłam : przyprawy do kanapek, bazylię, oregano, pieprz ziołowy
  • Por - ok 2 cm drobno pokrojony


Biały ser wymieszać z przyprawami i porem
Na rozłożone ciasto francuskie rozkładamy plastry szynki oraz biały ser,
Wszystko zawijamy w rulon

Wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na ok 35 min,
Po wyjęciu czekamy do przestygnięcia i kroimy wedle uznania

SMACZNEGO!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Zaobserwuj mojego bloga jeśli Ci się spodoba, zainspiruje, jeśli jeszcze z chęcią tu wrócisz