czwartek, 12 lutego 2015

W pełni usatysfakcjonowana!

Usatysfakcjonowana !

Zakupy w 100% udane. 
Chociaż przyjechałam do domu tylko z reklamówką z jednego sklepu jestem w pełni szczęśliwa:)

Na zakupach wylądowałam w CH Silesia w Katowicach. 
Przypuszczałam, że porwę się w wir zakupów na wyprzedażach. 
Jednak moje marzenia legły w gruzach;)
 W sklepach już skończyły się promocje.



Polowałam na płaszcz zimowy. Prosty klasyczny czarny. 

A upolowałam wiosenny, różowy, prosty, klasyczny płaszczyk. 
Jednak jak tylko zobaczyłam go w sklepie powiedziałam - BĘDZIESZ MÓJ !


Dzisiaj pięknie prezentuje się w mojej szafie. Odliczam dni do wiosny kiedy wreszcie będę mogła go założyć:)



Wracam do urlopowania się :) Buziaki :*



 Zdjęcia zapożyczone ze strony http://www.sin-say.com/


18 komentarzy:

  1. ale świetny!! :)
    Ten kolor to hit przyszłej wiosny! *.* Polowałam na podobny w Monnari, ale niestety, albo i stety (bo cena troszkę nie na moją kieszeń haha) nie było rozmiaru ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz od jakichs 10 lat odwazylam sie kupic cos różowego;) ale juz wiem ze sie oplacilo :) juz szukam jakichs bluzek w podobnym kolorze:)

      Usuń
  2. Lubię taki baby-pink :) Uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny jest ten płaszcz, też taki chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się zastanawiam nad jego kupnem bo jest piękny, muszę go zmierzyć !:)
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny wygląd bloga i świetny płaszcz :)
    Zapraszam do siebie: sezonnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno w Silesii nie byłam, ale dla mnie chodzenie po takich centrach to męczarnia, jeszcze przy rozmiarach tej galerii...
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne!!!! Genialne
    pozdrowienia i całusy na Walentynki

    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest fajny ,na ulicy na pewno będziesz sie wyróżniała.

    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor jest rzeczywiście cudny. Sama nie potrafiłabym się mu oprzeć.
    Pełni rolę płaszcza i marynarki również, więc tym bardziej warto było go zakupić. Świetny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten płaszcz jest prześliczny, uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny płaszcz, idealny na wiosnę :) Chociaż na takie zimowe dni również :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Zaobserwuj mojego bloga jeśli Ci się spodoba, zainspiruje, jeśli jeszcze z chęcią tu wrócisz