środa, 4 lutego 2015

W świecie szminek - mój faworyt !

Hej :)

Popatrzyłam przed chwilą za okno a tu niespodzianka - w końcu zaczął sypać śnieg!
Jest pięknie, wszystko jest pokryte białym puchem.

Zainspirowało mnie to do napisania postu dodającego trochę koloru do tego białego świata.

Ok. pół roku temu na promocji w Drogerii Natura pojawiły się szminki Maybelline Color Sensational.


Nigdy nie stosowałam szminek, przeważnie błyszczyki, aby nadały jakikolwiek barwny odcień moim ustom. Kilka razy próbowałam droższe błyszczyki jednak po godzinie na ustach pozostawało po nich tylko wspomnienie. Do szminek nie byłam przekonana w ogóle. Kupowałam jedynie szminki Color Trend z Avonu ale i one nie trzymały się na ustach zbyt długo teraz już przypuszczam dlaczego :)

Wracając do Maybelline Color Sensational pierwsze zakupiłam nr 175 PINK PUNCH kolor jest odważny ostro różowy idealny na weekendową imprezę. Nie pamiętam ale za nią zapłaciłam ale z tego co pamiętam niecałe 18 zł, gdzie przykładowo w Rossmanie bez promocji musimy wydać na nią 28,79 zł więc uważam, że jak na szminkę trochę za dużo.

Szminka okazała się zbawienna. Wreszcie trafiłam na produkt z którego jestem na prawdę zadowolona. Jej czas goszczenia na moich ustach (oczywiście bez buziaków) to nawet 6 godzin. Jest niesamowicie trwała. Polecam ją każdemu kto chce aby jego usta miały zawsze długotrwały piękny kolor.

Kilka tygodni później znów pojawiła się promocja więc dokupiłam także pomarańczową czerwień 914 VIBRANT MANDARIN, również jest piękny lecz uważam, że w róż bardziej do mnie pasuje. 


Dziś rozpoczęłam testowanie mojej ulubionej firmy kosmetyków
- Kremu do twarzy Eveline Argan & Oliwe
- Odżywki do Paznokci 9 w 1 Total Action



 Pozdrawiam :*




2 komentarze:

  1. Dziś, wraz z córeczkami spędziłyśmy pół dnia siedząc na parapecie i przyglądając się śnieżynkom :)
    Szminki mają śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię te szminki, ale stawiam na troszkę jaśniejsze kolory :D

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Zaobserwuj mojego bloga jeśli Ci się spodoba, zainspiruje, jeśli jeszcze z chęcią tu wrócisz