sobota, 28 lutego 2015

Think happy !


Z natłoku obowiązków i zadań jakie miałam do wykonania w tym tygodniu zapomniałam o miejscu w którym mogę się wyciszyć i wyśpiewać co mi w duszy gra:)

Mowa oczywiście blogu, który jest dla mnie miejscem niezwykłym. 

Ostatnio zastanawiałam się nad tym ile uczuć można tutaj wyrazić, można wykrzyczeć wszystkie problemy, a także podzielić się swym szczęściem. To miejsce w którym można wszystko. 

Obecny tydzień pozwolił mi na zastanowieniem się dlaczego często jest źle, czemu częściej jestem smutna niż szczęśliwa, ciągle zła i niezadowolona. Jedyną odpowiedź jaką znajduje to - BO TAK !

Jednak sprzeciwiłam się temu - powiedziałam - Koniec !

Moje nowe postanowienie na najbliższy i mam nadzieje jak najdłuższy czas to:
1. Pozytywne myślenie!!!
2. Radość z tego co mam!!!
3. Uciecha ze szczęścia jakie dają mi najbliżsi!!!
4. Satysfakcja z sukcesów!!!
5. Zadowolenie z tego, że ja też potrafię dać szczęście innym!!!

Moja myśl przewodnia to MYŚL POZYTYWNIE - co ma być to będzie, ale nigdy nie może być tak źle, aby nie dało się tego wytrzymać :)


1 komentarz:

  1. najważniejsze to pozytywne myślenie, a reszta sama się zrobi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Zaobserwuj mojego bloga jeśli Ci się spodoba, zainspiruje, jeśli jeszcze z chęcią tu wrócisz