wtorek, 29 grudnia 2015

Chwila odpoczynku...

Niestety, nie miałam kiedy się tu pojawić w święta,
mimo natłoku spraw do załatwienia postanowiłam w tym roku sama spakować prezenty..

Handmade? Czemu nie .. Pobuszowałam trochę w sieci i zainspirowały mnie oryginalnie zapakowane prezenty, zwykłe proste torebki kupione w sklepie z podobiznami mikołaja, gwiazdkami itp. to już nudne..

Wymyśliłam coś oryginalnego - torebki reniferki:)

Potrzebowałam do tego:
1. Szarych papierowych toreb - dostaniecie je w większości sklepów papierniczych.
2. Kreatywnych drucików - do kupienia we wszystkich kolorach tęczy na allegro.
3. Kartki czerwonego papieru - do wycięcia nosów.
4. Ruchomych oczów - do kupienia na allegro w różnych rozmiarach moje miały 1,5 cm;)
5. Klej, nożyczki, taśma dwustronna, zszywacz.

Sposób wykonania?
Chyba wszystko widoczne na zdjęciach... nie trzeba nic tłumaczyć - świetny, prosty sposób, a ile bliscy mieli radości.

A Wy mieliście jakieś ciekawe inspiracje na święta??









3 komentarze:

  1. Fantastyczny pomysł! Bardzo chętnie wykorzystam go w przyszłym roku :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się. Obserwuję, bo inspiruje - za rok, tak pakuję prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Zaobserwuj mojego bloga jeśli Ci się spodoba, zainspiruje, jeśli jeszcze z chęcią tu wrócisz