wtorek, 15 grudnia 2015

Prezenty, święta, prezenty, święta, prezenty ..

Święta zbliżają się wielkimi krokami, jak co roku miałam problem z zakupem prezentów dla najbliższych, dlatego jestem dopiero na półmetku, a święta tuż tuż...

Nie wiem dlaczego, ale zawsze większym problemem są zakupy dla mężczyzn w mojej rodzinie,
obie mamy i babcie zawsze dostają to z czego ja sama byłabym zadowolona ;)

W tym roku padło na torebki :)

mam nadzieję, że sprostałam im oczekiwaniom, 
nie chcę nigdy wydawać fortuny, bo "gwiazdka" w święta przynosi najczęściej drobne upominki...

natomiast dla tatów przygotowałam świąteczne zestawy kosmetyków - może wybrałam najprostsze rozwiązanie, ale na pewno trafione;)

chciałabym wybrać dla swojego męża coś wyjątkowego, jednak pomysłów - zero, codziennie próbuję wymyślić coś wyjątkowego, daje sobie jeszcze kilka dni poszukiwań i pędzę na zakupy :)

Może Wy mi coś podpowiecie :)??


Już niedługo relacja z pakowania prezentów...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Zaobserwuj mojego bloga jeśli Ci się spodoba, zainspiruje, jeśli jeszcze z chęcią tu wrócisz