poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Jeśli jeszcze nie jesteś cudem stań się nim !

Kilka dni temu skończyłam czytać książkę Reginy Brett "Jesteś cudem". 
 Niesamowicie zmobilizowała mnie do działania. 
 100% zmieniłam swoje myślenie o życiu i staram się zmienić swoje postępowanie. 
 Polecam ją każdemu !!

Obrałam technikę czytania jednej lekcji dziennie. Pozwoliło mi to dogłębnie zastanowić się nad sensem wszystkiego co nas otacza. Przypuszczam, że życie każdego zmieni się diametralnie po przeczytaniu nawet kilku z nich. Moje priorytety zmieniły się całkowicie. Ale więcej o niej napiszę w następnym poście :)

Wczoraj dla zrelaksowania pierwszy raz odwiedziłam termy w Białce. Było cudnie ! 
Tłum ludzi - a mimo tego zabawa świetna !
Odprężenie w saunie, baseny na świeżym powietrzu, kolorowe zjeżdżalnie i świat staje się piękniejszy - można na chwile zapomnieć o wszystkim!
Na pewno bardzo szybko tam wrócę ;)

Do zobaczenia niedługo :*




1 komentarz:

  1. Mam tę książkę na liście "lektur obowiązkowych" i wkrótce zabieram się za jej czytanie. Oby mnie też pozytywnie natchnęła!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Zaobserwuj mojego bloga jeśli Ci się spodoba, zainspiruje, jeśli jeszcze z chęcią tu wrócisz