czwartek, 9 kwietnia 2015

BrakCzasuNaWszystko

Oj nie było mnie tu sporo. Nie mam ostatnio w ogóle czasu. 
Mimo mojej pracy na pół etatu ledwo znajduję czas na mały odpoczynek. 
Ale to wszystko wina zawirowań weselnych jakie codziennie pojawiają się w moim "stabilnym" i "uporządkowanym" życiu;)
Muszę stwierdzić, że na prawdę potrzebuję trochę wytchnienia. Znalazłam przedwczoraj czas na basen co jest dla mnie dużą satysfakcją. 
Od mojego narzeczonego dostałam na dzień kobiet kartę MULTISPORTU, którą planuję w pełni wykorzystać;) zobaczymy czy uda mi się to zrobić, jeśli nic nie zaburzy mojego dzisiejszego harmonogramu znów się dziś wybiorę. 
Planuję kupić rower jednak na razie zastanawiam się w jakim sklepie znajdę ten swój wymarzony:)

Może coś polecicie??



PS. Moja Nowa Miłość <3 comment-3--="">

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Zaobserwuj mojego bloga jeśli Ci się spodoba, zainspiruje, jeśli jeszcze z chęcią tu wrócisz